شرایط و قوانین

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت سفارش از فروشگاه پاناسونیک تل به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت پاناسونیک تل هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری پاناسونیک تل و سایر خدمات ارائه شده به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین پاناسونیک تل از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

 

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های پاناسونیک تل منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های پاناسونیک تل تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات پاناسونیک تل اقدام کند.

 

تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان

تمامی محصولات پاناسونیک تل توسط خود فروشگاه عرضه میشود و فروشندگان دیگری ندارد، همچنین تمامی محصولات دست اول و با پایین ترین قیمت هستند.
– مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشگاه است.
– فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود.
– خریداران حداکثر تا 1 ساعت بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند.
– سفارش‌های ثبت شده ای که تا ساعت 14 هر روز کاری نهایی شوند ، حداکثر 1 روز کاری بعد (طبق زمان تحویل اعلام‌شده در سایت) در تهران و شهرستان‌ها، ارسال خواهند شد.
– 1 روز کاری فاصله زمانی تحویل برای کالاهای فروشندگان، به معنای این است که در صورت خرید کالای فروشندگان ، شروع پردازش سفارش حداکثر 1 روز پس از زمان سفارش‌گذاری در پاناسونیک تل است.
– سفارش هایی که تا قبل از ساعت 14 ثبت شوند همان روز ارسال خواهند شد و سفارش های بعد از تایم، در روز بعد ارسال میشوند.
– در صورت بروز تاخیر در پردازش سفارش شما، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شده و پاناسونیک تل تلاش خواهد کرد محصول/محصولات مورد نظر شما را ظرف ۲۴ ساعت تامین کند، درصورت عدم تامین کالا بعد از ۲۴ ساعت، اقلام در انتظار تامین سفارش شما بصورت سیستمی لغو خواهد شد.
– در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و پاناسونیک تل مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
– نحوه برگشت از فروش کالاها طبق رویه پاناسونیک تل است و پاناسونیک تل مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده می‌گیرد.
– خدمات پس ‌از‌ فروش پاناسونیک تل تنها درصورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای فروشندگان را می‌پذیرد که لیبل ضمانت پاناسونیک تل روی کالا نصب شده است، جدا نشده باشد.